نكاتي براي گزينشجامهدلخواهپايكوبي عروسي

۲ بازديد



آغاز يك معاش مشترك مطمئناً شايسته ترين و مهم‌ترينواقعهمعاش هركسي است , علاوه بر عروس و داماد , اين مراسم براي نزديكان و دوستان خوبآن‌هانيز از اهميت بالايي شامل است. درصورتي كه شما نيز اخيراً بدين مراسم دعوت شده ايد , براي تعيينجامهجشن و پاي كوبي عروسي فعاليترنج در پيش داريد . در‌اينمقالهجامه هايي را كه براي جشن و پايكوبي عروسي مطلوب نيستند , معرفي مي‌كنيم. عملكردفرماييد از پوشيدن جامه هايي كه در‌اين ليست بيان شدهشده‌استپرهيز كنيد تا استايلي شيك و در خور مراسم پايكوبي عروسي داشته باشيد .
بليزسپيد نپوشيد
تماميمي‌دانند كه در جشن و پايكوبي عروسي فقطهر كسبايستيخرقهسپيد بپوشد عروس است . پس خوبتر و مودبانه خيس است كه بلوز هايي به رنگ كرم , يا اين كهچه بسا صورتي هاي خيلي روشن را در‌اين مراسم نپوشيد و آن‌ها را براي پايكوبي هاي ديگري مانندجشن و پاي كوبيبه دنيا آمدن, نامزدي و يا اين كهضيافت هاي از صميم قلباستفادهنمائيد.

بليز هايي به رنگ كرم , يا اين كهچه بسا صورتي هاي خيلي روشن را درين مراسم نپوشيد
پاشنه هاي خيلي بلند و باريك نپوشيد
صحت داردكه‌اين كفش پاشنه بلند ظواهر شيك و مخصوص به شخصي به شما ميبخشد; البته به ياد داشته باشيد كه شما در زمان اين مراسم مي‌خواهيد از اين ميز به ميز ديگر برويد و تا نصفه هاي شب برقصيد . مطمئناً درصورتي كه پاشنه كفشتان نشكند , خودتان در گيرمشكلاتمتعددياعم از پادرد و كمر درد خواهيد شد . پس خوبتر است اين كفش ها را گذشته از پايكوبي بپوشيد و يا اين كه از به عبارتيابتدا كفش هايي بپوشيد كه در آن‌هااحساسخوب تر و راحت تري داشته باشيد .

كفش هايي بپوشيد كه در آن‌هاشمخوب تر و راحت تري داشته باشيد
تيشرت هاي بلند بپوشيد
اين تصور صدقنيست كه آنچه جلوي آينه خوشگل به حيثمي‌آيد براي جشن و پاي كوبي عروسي نيزمطلوب باشد . بلوز هاي كوتاه براي نشستن روي صندلي و ذيل و بالا رفتن از پلكان ها به حيثمطلوب نمي آيند . جشن و پاي كوبي عروسي وقتي براي ملازمت با عروس و داماد است , خيروقتي براي آنكه به ديگرافراداذن بدهيد در خصوصشيوهجامه پوشيدنتان كلام و بدگويي نمايند.

تيشرت هاي كوتاه براي نشستن روي صندلي و زير و بالا رفتن از پلكان ها به لحاظدلخواه نمي آيند
از مقررات سرپيچي نكنيد
در صورتي‌كه براي پاي كوبي, خرقهيا اين كه رنگ خاصي در لحاظ گرفته شده‌است, خوبتر است از ضوابط سرپيچي نكنيد و به عبارتيجامه ها را بپوشيد . حتي‌دردر صورتيكه كه دوچندان علاقمند مي باشيد كه خرقه ديگري به بدننماييد.

در حالتي كه براي جشن و پايكوبي, خرقهيا اين كه رنگ خاصي در لحاظ گرفته شده‌است, خوب تر است به عبارتيخرقه ها را بپوشيد
از تعيين جواهرات لبريزآشفتگي اجتناب فرمائيد
به فضاي آهسته و بي سرو صدا در هنگام قرائت خطبه عقد تصور كنيد, مسلماً رمز و صداي زيورآلات شما مي‌تواند اين ادب را به نيز بزند . در جشن و پاي كوبي عروسي خوبتر است از جواهرات معمولي و معمولياستفادهنماييد.

باغ و تالار عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.